Weg van Porto

2 augustus 2017 - Lisboa, Portugal

Dit was de dag dat we vertrokken van Porto, en we naar Lissabon gaan.

IMG_2559Rond 12 uur gingen we eerst nog een paar kilometer met de trein, voordat de echte grote reis begon. In die trein moesten we ongeveer drie uur zitten en verveelde we ons soms even, maar toen konden we wel luisteren en mee genieten van een man die best raar snurkt, en Ruben en ik konden onze lach niet in houden.

Verder hadden  we nog wat gegeten had ik nog wat geslapen en zo vermaakte we ons een beetje in de trein. Toen we eenmaal uitstapte moeste we nog even met de metro en zagen we een heel groot en mooi cruiseschip. IMG_2560Gelukkig moesten we maar een paar minuten in de metro zitten.

Toen we uitstapt gingen we lopen om de sleutel op te halen en gingen vanaf daar naar ons appartement.

IMG_2561

We moesten erg lachen toen Andre de deur niet in kon vanwege zijn backpack, toen hij het af had kwam hij nog moeilijk door de deur, toen hebben we ons appartement doorzocht en gingen we daarna eten. En we hadden een schemaatje gemaakt van welk restaurant we het lekkerst vonden en het restaurant waar we die avond aten stond voor ons op nummer 1. Daarna hadden we nog een avond wandeling gemaakt en gingen we naar huis om een blog te schrijvenIMG_2562

Dit was eigenlijk het avontuur van vandaag en oh ja Ruben liet super veel windjes.

1. André van Keken:
    3 augustus 2017
    Ik ruik de windjes hier in Amersfoort....
  2. F.:
    3 augustus 2017
    Jullie zijn leuk onderweg, maar zo'n lange treinreis lijkt mij niks.
    Wij vermaken ons wel op Ameland, slechts 3 kwartier met de boot.
    Goede reis verder en wij lezen wel hoe de reis verder gaat.