Montjuic

12 augustus 2017 - Barcelona, Spanje

We begonnen de dag met de competitie Pesten, daarna gingen we ons klaarmaken om opstap te gaan. We liepen naar de metro. Onderweg zagen we allemaal mensen versieringen ophangen. In de metro gingen we richting de Montjuic. Het was even een zoektocht om het te vinden.

IMG_1514IMG_1518 resize

Onderweg vond Ruben een veer van een groene papegaai, even later vond Rowan er één van een blauw, grijze papegaai. Na een eindje lopen waren we eindelijk in Montjuic. Daar gingen we verder met de competitie Pesten en gingen we lunchen in een botanische tuin. Er waren heel veel mooie planten te zien in Montjuic. Ook planten die niet zomaar in Nederland voorkomen zoals palmbomen.

IMG_1536IMG_1542

Toen we daar klaar waren gingen we richting het strand, daar was het weer super leuk. We wouden bijna gaan en Rowan zat nog in het water en er kwam een kwal tegen z’n kop (hoofd is het eigenlijk maar kop klinkt leuker) aan! Gelukkig wel met de bolle kant, dus hij stak Rowan gelukkig niet.

Toen we weg wouden moest Qunera weer naar de toilet en er stond een hele rij! Dus we wachtten ongeveer 5 tot 10 minuten. Toen gingen we terug naar het appartement met de metro.