Reizen

14 augustus 2017 - Perpignan, Frankrijk

Vandaag gingen we reizen naar Perpignan. Ook vandaag hadden we heel wat avonturen beleefd. Aan het begin van de dag werden we wakker (net als iedereen) en begonnen we onze tassen in te pakken. Daarna gingen we naar buiten en gingen we daar opzoek naar een bakker waar we een lekker broodje hebben gegeten. Daarna moesten we nog een paar keer met de metro om bij het station aan te komen, en ons een lange reis tegemoet kwam. Die reis duurde ongeveer 2 en een half uur en we kwamen aan in het Cerbère in Frankrijk.

IMG_9183

En om dat we best lang in de trein hebben gezeten werd het ook eens tijd om een keer te gaan lunchen. Daar aten we in een best lekker restaurant iedereen had veel groenten en een broodje die je zelf kon beleggen om een lekker gezond broodje te krijgen. Daarna gingen we ook nog een paar uur blijven in Cerbère om naar het strand te gaan, maar eerst moesten we nog omkleden op de beste manier die op dat moment kon, namelijk: de wc.

IMG_1594IMG_1602

Nadat we ons hebben omgekleed gingen we al snel naar het strand. Dit was niet echt bepaald een zacht strand maar een strand met veel stenen en in het water grote rotsen. Ruben ging er al gauw in. Ik wachtte totdat ik werd overtuigd dat hier geen kwallen zwemmen, want de laatste keer dat ik in de zee was knalde er een kwal tegen m’n ellenboog aan die zo groot was als je hoofd en nu heb ik een trauma aan kwallen. Toen we weer uit het water kwamen gingen we op een ongemakkelijke manier weer aankleden en pakte we de volgenden trein naar Perpignan waar we maar 40 minuten in hoefde te zitten. Toen we aankwamen hoefden we nog maar 2 minuten te lopen tot dat we bij het hotel aankwamen.

IMG_5314

1. Andre:
    15 augustus 2017
    Weer een prachtig verslag! Nogmaals een hele goede terugreis jullie. Tot vanavond.
  2. J.A.C.von Bannisseht:
    15 augustus 2017
    Wat een belevenissen. En een heleboel indrukken. En veel strijd met kleedruimte en met kwallen. Maar jullie zijn als overwinnaars uit al die strijd gekomen. Victorie. Op naar ' t volgende avontuur. Veel succes en plezier.