Barcelona

10 augustus 2017

Dit keer moest ik weer een blog schrijven over een dag dat we reisden, dit keer gingen we weer naar een andere stad namelijk Barcelona. Die ochtend moesten we er lekker vroeg uit, nou ja, lekker was het eigenlijk niet. We moesten er om half 8 uit. We hadden nog half ontbeten, en gingen half slaap dronken de bus in naar het station.

Toen we daar aankwamen moesten we nog even wachten en gingen we ook daar nog half slaap dronken de trein in. Daar hadden Ruben en ik nog een film gekeken en viel ik daarna al snel in slaap. Toen ik weer wakker werd hadden ik en Ruben nog een spelletje gedaan.

En toen waren de 4 en een half uur al voorbij. We gingen nog een stukje met de metro en een stukje lopen, tot dat we bij het appartement waren aangekomen. We gingen toen ook nog even naar het strand waar leuke golven waren.

Maar ja, we moesten natuurlijk ook nog terug naar het appartement. Dus pakten we de metro, waar het echt super druk was, toen gingen we douchen en gingen we eten.

IMG_5059IMG_5064IMG_5078IMG_5081

Dit was weer een leuk avontuur!!!