De dierentuin

5 augustus 2017

We stonden op en we gingen ontbijten, klaarmaken en Rowan en Ruben gingen nog filmpjes kijken. Toen we daarmee klaar waren gingen we richting de metro lopen. We zaten in de metro, dat was echt super leuk! Denk ik, lijkt mij, oké ik ga al verder met mijn verhaal. Dus we zaten in de metro. We kwamen er uit en waren al bij de plek waar we naar toe wouden. De dierentuin! André ging kaartjes kopen.

IMG_1240

Dus we waren binnen, we zagen gelijk 2 papegaaien. We liepen door naar een bankje. We gingen met ze alle er op zitten, behalve Ruben dan die liep een beetje heen en weer. Wat we dus aan het doen waren was op de kaart kijken naar welke dieren we gingen. Dus we keken welke dieren er waren (het waren er heel veel). Toen zei Qunera: ”Ruben, Rowan het is jullie feestje, jullie mogen kiezen waar we als eerste naar toe gaan.” Rowan en Ruben dachten oké.

IMG_1237IMG_1238

We gingen als eerste naar de dolfijnen. Daarna naar de olifanten, rode panda’s, nijlpaarden, flamingo’s, pinguïns, apen, toekans, leeuwen, neushorens en nog veel meer andere dieren.

In de dierentuin heb ik ook nog een apenvlog gemaakt. Check it out !

IMG_8873

We aten nog een ijsje en op het allerlaatste gingen we nog naar een show van de dolfijnen dat ook super leuk was. Oftewel het was een leuke dag.

1. J.A.C.von Bannisseht:
    5 augustus 2017
    Beleef de vacantie helemaal mee. Goed reisverslag met leuke en mooie fotoverslagen. Optima forma. Zie uit naar ' t volgende verslag. Veel plezier.
  2. Emmy rijsewijk:
    6 augustus 2017
    wat leuk geschreven. ik geniet volop van jullie